Automatisch declaraties verwerken met SRXP

Verwerk jij je declaraties nog handmatig en wil je dit automatiseren?
Dankzij de SRXP declaratie oplossing is papierwerk verleden tijd. Vergeet handmatige invoer van bonnetjes en dubbele gegevensinvoer. SRXP maakt gebruik van een scan- en herkenfunctie om tijd te besparen en nauwkeurigheid te garanderen.
Vanuit SRXP beheer en verwerk je digitaal thuiswerkvergoedingen, kilometervergoedingen en andere onkostenvergoedingen. De creditcardintegratie van SRXP matcht transacties automatisch met de bijbehorende bonnen in de SRXP-omgeving.
Daarnaast kun je je Exact Online administratie koppelen aan je SRXP-omgeving om zo de goedgekeurde declaraties automatisch te exporteren naar jouw financiële administratie. Zowel de medewerkers als de financiële afdeling halen voordeel uit het gebruik van de SRXP-oplossing.
Nieuwsgierig?
Onze consultants staan voor je klaar. Bel ons op 088 80 70 000 of mail naar info@auxil.nl voor meer informatie.